英語力もつくし

いい曲を見つけたので久しぶりに和訳をやってみようかなと思い
辞書をめくりつつ訳してみました。
変な所あるかもしれません。
曲は「NoLifeQueen」です。
東方の曲ですよw



【歌詞】
Until you sleep in end of tonight


I'm ready now come on to you
Show me the way that I want you
If I'll feed a kiss for you
You'll be the slave for me
My heart is burning like the fire


Do you wanna terminate me?
It's no effect your rosary
We gonna round & round
I feel all around the world
You must determine it
You're in danger tonight



Now I step into your dark side and
Wanna make my dreams come true
Waiting for the fatal desire


Oh baby don't you know what I mean?
That only you can fall in love
This is the way to survive

  
Dive into the ray of light
When the new world is spinning out
It's shining like a rising sun
We gotta dancin' in all the time


Slide into my starving heart
Deep inside for all your life
Have some fun on EURO BEAT !!
Until you sleep in end of tonight *


Hey do you feel the night is fear?
No, It is pretty sight from here
If I'll feed a kiss for you
You'll be the slave for me
Because I'm absorb love Vampire


Do you wanna satellite of me?
Yes, I'm a bitter pill to the shite


We gonna round & round
I feel all around the world
So easy welcome to the midian
Baby, It's all right !!


repeat *






【和訳】


今夜、貴方が眠る間に


貴方の胸へ飛び込む準備はできてるの
望んでいることを教えて
私がキスをすれば
貴方はもう私のもの
心が炎のように燃え上がるのよ


私を消し去ってしまいたいの?
あなたのロザリオなんて意味ないわ
貴方と飛び回って
世界の全てを感じ取る
覚悟しなさい
貴方は今夜危ないわ



貴方の心の闇に入り込み私の願いをかなえてみせる
運命を決める欲望が待っているその場所へ


ねえ、私が言うことを分かってる?
貴方は愛を感じるだけ
それしか生きる術はないもの


光が差すほうへと飛び込む
新しい世界が過ぎてゆく
月がまるで太陽みたいに輝いてるわ
私たちは踊り続ける、永遠にね


飢えた心の奥に触れてよ
貴方の魂の奥底まで
ユーロ・ビートを楽しみましょう
今夜、貴方が眠りに落ちている間は ※



夜が怖いの?
そんなことないわ、いい景色じゃない
私がキスをすれば
貴方はもう私のもの
だって私は血を好むヴァンパイアだから


私の虜になりたいの?
でもね、私は苦い薬なの


貴方と飛び回って
世界の全てを感じ取る

ここまで来るのは簡単なのにね。
ねえ、そうでしょう?


※繰り返し